الاثنين، 17 يونيو 2013

هذي صفحة متوفرة لكل واحد يطرح مشاكلو او اي استفسار ما عليه غير يحط في تعليقو و رايح اشاء الله اجاوب على اسالتكم مني او  من اي زائر اخر

هناك 9 تعليقات:

  1. انا عامل موقع عندى على الجهاز وربطه بالايبى بتاعى وعندى مشكلة الموقع بيشتغل عندى بس انما مبيشتغش عند حد تانى

    ردحذف
    الردود
    1. انت عاملو ب سيرفير داخلي من احسن تعملو باي بي الخارجي احسن

      حذف
  2. انا عندى مشكلة ياريت الرد انا عندى موقع عندى على الجهاز عمه على برنامج اسمه AppServ وانا راطه بالايبى بتاعى بس مبيظهرش الموقع الا عندى فقط ارجو الحل

    ردحذف
    الردود
    1. هداك يسموه سيرفير شخصي يعني تستعملو انت فقط

      حذف
  3. عايز اعرف هل يتم تهكير الحساب بطريقة من الصفحة الشخصية

    ردحذف
    الردود
    1. يتم تهكير الحساب اما عن طريق صقحات المزورة او عن طريق اختراق جهاز الضحية و اشياء اخر كا تخمين على باس ورد والخ....

      حذف
  4. السلام عليكم انا جزاءري اعمل عاى اختراق الفيسبوكات الاجنبية منذ مدة عن طريق الصفحات المزورة ولكن هل هذه الطريقة لاتزال صالحة ؟

    ردحذف
  5. ـخي عندي مشكل في تثبيت مدير الحزم بالباك تراك ...أرجو المساعدة مع العلم أني طبقت جميع الاوامر المتوفرة ممكن فيديو توضيحي أو اي شرح عن طريق أوامر أخرى ...أنتظر الرد

    ردحذف
  6. ان فعلت كم قلت يااخي في تشويش القناوت ولا يحصل شي

    ردحذف

اضف تعليقك هنا